Stanovujú obchodné podmienky medzi prevádzkovateľom (predávajúcim) a objednávateľom (kupujúcim). (Ďalej len „VOP”) 

Kupujúci v internetovom obchode www.vinotajna.sk/eshop/, ďalej len “SERVER”, ktorého prevádzkovateľom je podnikateľský subjekt TAJNA s.r.o. so sídlom Tajná 163, 95201 Tajná, Slovensko, IČ DPH: SK2022492549, IČO: 43806350,  DIČ: 2022492549 bezvýhradne súhlasí s nižšie uvedenými VOP. Kupujúci zároveň prehlasuje, že si ich podrobne prečítal, porozumel týmto podmienkam a zaväzuje sa ich dodržiavať.

Podmienka 18 rokov

Internetový obchod www.vinotajna.sk/eshop/ je primárne určený užívateľom starším ako 18 rokov. Návštevník/Objednávateľ prečítaním alebo potvrdením týchto obchodných podmienok súhlasí, že ma viac ako 18 rokov a prevádzkovateľ servera nemá povinnosť overovať správnosť týchto údajov u objednávateľa. Objednávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za úplnosť a pravdivosť všetkých údajov, ktoré pri objednávke zadal. Návštevník, ktorý nedosiahol 18  rokov je oprávnený nakupovať iba položky ktoré neobsahujú alkohol (doplnky, čokolády, medy, sviečky).

Kontrola veku minimálne 18 rokov bude prebiehať aj pred samotným prevzatím objednávky, a to predložením osobným dokladom totožnosti od objednávateľa.

Daň z pridanej hodnoty (DPH)

Koncové ceny tovarov v tomto obchode sú uvádzané vrátane DPH. Prevádzkovateľ je platcom DPH.

Objednávka a povinnosti

Objednávku tovaru vytvoríte tak, že pridáte tovar, ktorý chcete nakúpiť do nákupného košíka. Ako „Registrovaného užívateľa“ ale aj ako „Hosťa“  Vás sprievodca nákupom prevedie krok za krokom procesom realizácie objednávky. Registrácia teda nie je v našom obchodne povinná pre vytvorenie objednávky.

V objednávke máte možnosť zvoliť si úhradu:

  • Platba kartou prostredníctvom platobnej brány GP Webpay
  • Bankovým prevodom
  • Platba na dobierku pri doručení kuriérom
  • Osobný odber vo vinárstve Tajna – predajňa

Platba kartou prostredníctvom platobnej brány GP Webpay

Platba bezpečnou online platobnou metódou GP Webpay, po ktorej úspešnej realizácii Vám príde e-mailom potvrdenie o úspešnej platba za objednávku. Následne odosielame tovar, ktorý vám bude doručený na základe vybranej dopravnej metódy.

Bankový prevod

Na základe elektronickej objednávky Vám bude e-mailom doručené automatické potvrdenie Vašej objednávky, kde je preverená skladová dostupnosť objednaného tovaru. Pri zvolení možnosti platby bankovým prevodom Vám e-mailom pošleme proforma-faktúru/doklad s údajmi o zaplatení s celkovou hodnotou objednávky a s uvedením čísla nášho bankového účtu/variabilným symbolom. Tovar Vám bude dodaný po prijatí fakturovanej čiastky na náš účet. V prípade vypredania skladovej zásoby počas procesu platby Vás budeme kontaktovať a navrhneme náhradnú variantu v dodávke tovaru alebo v čase doručenia. Faktúra a dodací list sú súčasťou dodávaného tovaru, ktorý je dodaný Objednávateľovi na uvedenú dodaciu adresu.

Platba na dobierku

Na základe vašej zvolenej platobnej metódy Vám bude tovar odoslaný na doručovaciu adresu a platba prebehne pri odovzdaní tovaru kuriérom našej partnerskej kuriérskej spoločnosti. Zvoliť si môžete platbu kartou alebo v hotovosti.

Osobný odber

Objednávateľ si môže vybrať možnosť osobného odberu a platbe v hotovosti alebo platobnou kartou priamo u nás po dohode o konkrétnom čase.

Minimálne a maximálne množstvo pre objednávku

Minimálne množstvo kusov pre objednávku nie je stanovené. K nákupu bude pripočítaná cena za dopravu podľa vybraného prepravcu pri nákupe. K objednávke nad 69 EUR nebude pripočítaná cena za dopravu – tovar Vám bude dodaný zdarma.

Veľkosť objednávky pre privátnych koncových zákazníkov sa riadi limitmi, podľa Zákona č. 353/2003 Sb., o spotrebných daniach, určených na predaj vína a liehovín (v rámci EU) pre osobnú spotrebu, a to na 10 litrov alkoholu v rámci 1 objednávky.

Po zrealizovaní objednávky

Po odoslaní objednávky Vám bude zároveň odoslané e-mailom jej potvrdenie. V prípade, že v tomto potvrdení nájdete nejaké nezrovnalosti, okamžite nás kontaktujte e-mailom alebo telefonicky (kontaktné informácie sú uvedené v sekcii Kontakt). Následne je po vybavení objednávky a zaslaní zásielky, respektíve pripravenia tovaru k osobnému odberu, zaslaná informačná správa na kontaktný e-mail uvedený pri objednaní.

Zrušenie objednávky zo strany prevádzkovateľa

Vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku alebo jej časti v týchto prípadoch:

  • tovar sa už nevyrába alebo nedodáva
  • tovar je dlhodobo nedostupný
  • zmenila sa výrazným spôsobom cena tovaru

V prípade, že táto situácia nastane, budeme Vás kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a prípadne sa s Vami dohodneme na ďalšom postupe (náhrada objednaného tovaru iným, zrušenie objednávky, …). V prípade, že tovar nemá náhradu, bude z objednávky len zrušený.

Pokiaľ ste už za tovar zaplatili a výsledná hodnota objednávky bude po prevedení zmeny nižšia než už zaplatená záloha, budú peniaze prevedené späť na Váš účet v najkratšom možnom termíne (bežne do 7 prac. dní od pripísania platby na náš účet). V prípade, že výsledná hodnota objednávky bude po vykonaní zmeny vyššia, bude Vám daný k úhrade rozdiel týchto čiastok.

Expedícia tovaru

Pokiaľ je tovar na sklade, expedujeme ho najneskôr do 5 pracovných dní (jedine ak by sme objednávateľa po vytvorení objednávky kontaktovali, že tovar nie je skladom alebo je na ceste a doručenie bude trvať dlhšie). Na Slovensku je distribúcia tovaru zabezpečená tretím subjektom (prepravnou spoločnosťou), ktorá zákazníka telefonicky kontaktuje a doručí tovar. Je vo vlastnom záujme kupujúceho, aby uviedol aktívne telefonické spojenie a vybral adresu dodania, kde bude v rámci prevádzkovej doby dopravcom zastihnutý

Z dôvodu zaistenia distribúcie prostredníctvom služieb tretích subjektov sa naša spoločnosť dištancuje od chovania a prístupu zamestnancov týchto subjektov, ktoré nie je možné vždy garantovať a skontrolovať. Avšak snažíme sa o individuálny prístup a po vzájomnej dohode je možný termín dodania tovaru upraviť podľa želania objednávateľa, prípadne pripraviť aj darčekové balenie s doručením na určitý termín a adresu.

Kontrola dodávky

Obsah dodávky je kupujúci povinný skontrolovať už pri prevzatí zásielky od dopravcu za prítomnosti doručovateľa. Pokiaľ je zistený nedostatok (obsah dodávky nie je kompletný, tovar poškodený prepravou atď.), adresát zásielku nesmie prevziať a reklamuje zásielku priamo u dopravcu. Dopravca následne spíše s adresátom protokol o zistení nedostatku a zásielka bude vrátená naspäť odosielateľovi. 

Skutočnosť o zistení nedostatku pri doručení a spísaného protokolu nám prosím neodkladne oznámte a dohodneme sa na ďalšom postupe, napr. novom zaslaní tovaru. Na neskoršiu reklamáciu nedostatku (poškodenie tovaru pri preprave, chýbajúceho tovaru v balíku apod.) zistené až mimo prítomnosti doručovateľa, nie je možno brať ohľad.

Reklamácia / vrátenie tovaru z eshopu Víno Tajna

V prípade reklamácie nás kontaktujte. Ak kupujete tovar ako súkromná osoba, máte v súlade s § 53 a § 54 Občianskeho zákonníka možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Vyjadrenie predajcu, či bude žiadosti o vrátenie tovaru vyhovené a či sú splnené všetky podmienky, bude spotrebiteľovi oznámené do 30 dní od dátumu doručenia vráteného tovaru na adresu dodávateľa.

V prípade prijatia vráteného tovaru späť, musí spotrebiteľ následne podpísať dobropis na tovar, ktorý mu bude zo strany predajcu zaslaný. Podpísaný dobropis spotrebiteľ doručí na adresu predajcu (poštou alebo osobne). Na základe podpísaného dobropisu bude spotrebiteľovi vyplatená čiastka za vrátený tovar, okrem nákladov na prepravu.
Dôležité upozornenie! Aby bol tovar prijatý späť, musia byť splnené tieto podmienky:

  • Tovar musí byť vrátený kompletný a v pôvodnom stave, vrátane originálnych obalov.
  • Tovar ani obal nesmie byť akokoľvek poškodený.
  • Tovar nesmie javiť známky spotreby, opotrebenia či používania.

Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete na tomto odkaze.

Odstúpenie od Zmluvy o zorganizovaní privátnej degustácie, eventu a s tým spojených služieb, vrátane ubytovania

Odstúpenie od zmluvy a zrušenie rezervovania služieb je vždy potrebné urobiť čo najskôr, písomne alebo telefonicky s následným písomným potvrdením s uvedením nasledovných údajov objednávateľa: meno a priezvisko, trvalý pobyt, termín eventu, e-mailový kontakt, z ktorého bolo rezervovanie vykonané, číslo bankového účtu vo formáte IBAN.

Pri odstúpení od zmluvy má poskytovateľ právo zaúčtovať storno poplatky, ktoré sú uvedené nižšie.

Bez ohľadu na spôsob úhrady rezervovaných služieb zo strany objednávateľa, spôsob refundácie, ak má na ňu objednávateľ nárok v zmysle obchodných podmienok, je vykonaný vždy bankovým prevodom z účtu poskytovateľa služieb.

Celková výška refundovaných služieb v Eurách bude ponížená o všetky náklady spojené s pôvodnou úhradou objednávateľa (bankové poplatky, poplatky za služby pri platbách kartou, poplatky za službu paypal, iné poplatky spojené s úhradou).

Storno podmienky pri poskytovní služieb spojených so zorganizovaním privátnej degustácie, eventu, a iných s tým spojených služieb

Rezerváciu termínu pre zorganizovanie privátnej degustácie,  eventu,  a iných s tým spojených služieb, vrátane ubytovania, môžete zrušiť bezplatne do 3. dňa pred termínom udalosti. Zaplatíte 50 % celkovej ceny rezervácie v prípade zrušenia rezervácie 2 dni pred udalosťou. Zaplatíte 100 % celkovej ceny rezervácie v prípade zrušenia rezervácie 1 deň pred udalosťou, prípadne v deň udalosti.

Odstúpenie od zmluvy pri kúpe vstupenky na event

Odstúpenie od zmluvy, pri nákupe vstupeniek na event ktorý sa uskutoční vo vopred určenom čase a dohodnutej lehote, nie je možné. Ak sa nákup realizoval prostredníctvom webovej stránky www.vinotajna.sk, osobne v pokladni, alebo prevodom na účet, alebo inou formou, je v zmysle § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 102/2014 Z.z.  takéto poskytnutie služby považované za službu poskytovanú v rámci voľného času.

Storno podmienky pri kúpe vstupenky na event a s tým spojených služieb

Kúpou vstupov prostredníctvom webovej stránky www.vinotajna.sk, alebo osobne v pokladni, prevodom na účet, alebo prípadne inou formou, objednávateľ súhlasí v plnom rozsahu s obsahom storno podmienok. Po kúpe vstupenky na event, má poskytovateľ právo zaúčtovať storno poplatky, ktoré sú uvedené nižšie.

Zaplatíte 100 % celkovej ceny vstupenky v prípade nedostavenia sa na event.

Ochrana osobných údajov

Osobnými údajmi sú akékoľvek informácie týkajúce sa identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osoby (ďalej len „dotknutá osoba“). Dotknutá osoba vyhlasuje, že osobné údaje poskytnuté spoločnosti Tajna s.r.o. 163, 952 01 Tajna, IČO: 438 063 50, zapísaná v Obchodom registri Okresného súdu Nitra, oddiel Sro, vložka č. 21085/N (ďalej len „Tajna s.r.o.“ alebo „prevádzkovateľ“) sú skutočne jej osobnými údajmi, sú pravdivé, úplné a správne. Dotknutá osoba je oprávnená kedykoľvek svoje osobné údaje skontrolovať a zároveň je oprávnená a povinná, kedykoľvek zistí, že jej osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ spracúva, sú neúplné, nesprávne alebo je potrebná ich aktualizácia, upozorniť na túto skutočnosť prevádzkovateľa, a to e-mailom, na emailovú adresu prevádzkovateľa: [email protected], alebo písomne na adresu sídla prevádzkovateľa.

Dotknutá osoba poskytuje Tajna s.r.o. osobné údaje v rozsahu: oslovenie, titul, krstné meno, priezvisko, adresa (ulica, mesto, PSČ), email, telefónne číslo, vek, dátum narodenia, pohlavie, za účelom splnenia jej povinnosti vyplývajúcich z realizácie dodávky tovaru a služieb a získavania marketingových informácií a informácií ohľadom produktov spoločnosti TAJNA s.r.o. Poskytnuté osobné údaje budú použité pre potreby:

Poskytnutie cenovej ponuky na dodávku tovarov a služieb, potvrdenie objednávky, vystavenie a doručenie zálohovoej faktúry a daňového dokladu, dodanie/doručenie tovaru, vystavenie dodacieho listu, vybavenie reklamácie, prevzatie vráteného a/alebo reklamovaného tovaru, na vymáhanie nesplnených záväzkov dotknutej osoba na ďalšiu inú komunikáciu medzi dotknutou osobou a Tajna s.r.o.

Spoločnosť Tajna s.r.o. spracúva uvedené osobné údaje na právnom základe podľa čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov, ďalej len „GDPR“). Následkom odmietnutia poskytnúť osobné údaje je nemožnosť realizácie dodávky tovarov a služieb a poskytovanie marketingových informácií a informácií ohľadom produktov. Tajna s.r.o. získava osobné údaje od dotknutej osoby jej registráciou vo formulároch umiestnených na stránke https://vinotajna.sk/, alebo pri vyplnení osobných formulárov. Tajna s.r.o. bude osobné údaje spracúvať na vyššie uvedené účely do naplnenia pôvodne určeného účelu ich spracúvania, vrátane uplynutia lehôt ich uchovávania vyplývajúcich z osobitných predpisov (napr. § 35 ods. 3 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov), maximálne však 10 rokov od ich poskytnutia. Tajna s.r.o. vyhlasuje, že osobné údaje bude získavať výlučne na účely uvedené v tomto dokumente. Tajna s.r.o. vyhlasuje, že zabezpečí, aby sa osobné údaje spracúvali a využívali výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu, na ktorý boli zhromaždené. Tajna s.r.o. bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať.

Dotknutá osoba môže poskytnúť súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely, na reklamné a prieskumné činnosti (zisťovanie spokojnosti zákazníka, ponuka tovarov a služieb, a to akýmkoľvek spôsobom vrátane volania, zasielania emailov a sms správ) na právnom základe vyplývajúcom z čl. 6 ods. 1 písm. a) GDPR. Poskytnutie osobných údajov na marketingové účely je dobrovoľné.

Dotknutá osoba môže prejaviť svoj výslovný súhlas so spracúvaním poskytnutých osobných údajov na marketingové účely aj iným preukázateľným spôsobom. Osobné údaje dotknutej osoby budú spracúvané na marketingové účely maximálne v rozsahu: oslovenie, titul, krstné meno, priezvisko, adresa (ulica, mesto, PSČ), email, telefónne číslo, vek, dátum narodenia, pohlavie.

Dotknutá osoba dáva prevádzkovateľovi výslovný súhlas so spracovávaním osobných údajov na marketingové účely, a to na dobu určitú, na 5 rokov odo dňa poskytnutia súhlasu. Po splnení účelu spracúvania, prípadne po uplynutí doby, na ktorú bol udelený súhlas so spracúvaním osobných údajov, prevádzkovateľ zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov v súlade GDPR. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže dotknutá osoba odvolať kedykoľvek písomnou formou, vrátane emailom na emailovú adresu prevádzkovateľa: [email protected].

Poučenie o právach dotknutej osoby. Dotknutej osobe sa zaručujú všetky práva podľa kapitoly III GDPR. Dotknutá osoba má najmä nasledovné práva:

  • žiadať od prevádzkovateľa potvrdenie, či sú o nej osobné údaje spracúvané,
  • právo požadovať prístup k osobným údajom, ktoré sa jej týkajú,
  • právo na opravu osobných údajov, právo na vymazanie osobných údajov a právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov, právo namietať spracúvanie osobných údajov a právo na prenosnosť osobných údajov,
  • právo podať sťažnosť/návrh na začatie konania na Úrade na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava, tel. +421 /2/ 3231 3220, email [email protected].

Dotknutá osoba berie tiež na vedomie, že jej ňou poskytnuté osobné údaje (oslovenie, titul, krstné meno, priezvisko, adresa – ulica, mesto, PSČ, email, telefónne číslo, vek, dátum narodenia, pohlavie) budú sprístupnené poskytovateľovi webhostingu, ako príjemcovi, ktorý nie je oprávnený osobné údaje dotknutej osoby ďalej spracúvať a sprostredkovateľom, ktorých zoznam je uvedený na webovej stránke prevádzkovateľa.

Využívanie cookies

Prevádzkovateľ webového sídla uvádza toto krátke objasnenie funkcie súborov cookies, script a pixel:

Súbory cookies sú textové súbory, ktoré obsahujú malé množstvo informácií, ktoré sa pri návšteve webovej stránky stiahnu do vášho zariadenia. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a preferenciách (ako sú prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a iné nastavenia zobrazovania), takže ich pri ďalšej návšteve webovej lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne uvádzať

Script je časť programového kódu, ktorý sa používa na správnu a interaktívnu funkciu webových stránok. Tento kód sa spustí na serveri prevádzkovateľa alebo na vašom zariadení.

Pixel je malý, neviditeľný text alebo obrázok na webstránke, ktorý sa používa na monitorovanie návštevnosti webstránky. Aby k tomu mohlo dôjsť, prostredníctvom pixels sa ukladajú rôzne údaje.

Rozdelenie cookies

Nevyhnutne potrebné cookies: tieto cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie našej webovej stránky. Bez týchto cookies by webová stránka nefungovala správne.

Výkonnostné a analytické cookies: tieto súbory cookie nám umožňujú zapamätať si voľby, ktoré si urobil v minulosti.

Reklamé cookies a cookies na cielenie reklamy: tieto cookies zhromažďujú informácie o tom, ako používate našu webovú stránku, ktoré stránky stee navštívili a na ktoré odkazy ste klikli. Všetky údaje sú anonymizované a nie je možné ich použiť na vašu identifikáciu.

Svoje nastavenie súhlasu cookies môžete kedykoľvek zmeniť cez odkaz v pätičke našej webstránky.

Ako kontrolovať súbory cookies

Súbory cookies môžete kontrolovať a/alebo zmazať podľa uváženia – podrobnosti si pozrite na stránke aboutcookies.org. Môžete vymazať všetky súbory cookies uložené vo svojom počítači alebo v inom zariadení a väčšinu prehliadačov môžete nastaviť tak, aby ste im znemožnili ich ukladanie.

Webové sídlo Prevádzkovateľa používa tieto súbory cookies

Všetky Prevádzkovateľom využívané súbory cookies nájdete na stránke www.cookieserve.com, a to zadaním webovej adresy Prevádzkovateľa www.vinotajna.sk.

Orgán dozoru

Inšpektorát SOI so sídlom v Nitre pre Nitriansky kraj

podanie podnetu (na www.soi.sk)

Alternatívne riešenie sporov

  • Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na ks.aevartat@eciffo), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
  • Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
  • Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

V Tajnej, dňa 1.11.2023